събота, 5 ноември 2016 г.

Roge Cavailles Deo Spray Allumnium salts-free

         Алуминия в средствата против изпотяване, се твърди че предразполага към образуването на ракови клетки. По тази причина, също като всички останали козметични продукти и тук се появи "мания" по дезодорантите без алуминиеви соли. Напоследък те станаха много търсени и почти всяка марка пусна такива под различни форми - спрейове, ролки, кристали. И в стремежа си, да се опитам поне с този продукт да бъда по внимателна, в началото на лятото се сдобих с тези 2 дезодоранта от аптеки Субра на френската марка Roge Cavailles. Предлагат се и във вариант с алуминий, който се предполага че трябва да пази повече от изпотяване.


        Имаше тестер в аптеката и консултантката ме посъветва да подуша, за да съм сигурна че няма да ме подразни аромата. Тествах го, ухае приятно (на нещо класическо и типично за дездорантите против изпотяване, леко пудрено) и реших да го взема. А и бяха на промоция, 2те опаковки вървяха в комплект за около 14 лв. До тук добре.



       Първият път като се напръсках, още през май месец, когато не беше станало много топло, ми се стори доста успешен и се зарадвах. Започнах да го ползвам интензивно малко по-късно обаче и щастието ми бързо се изпари. Освен че не ме предпазваше или беше толкова лек ефекта, та чак не го усещах, за първа година потта ми мирише. И не леко, а когато седях на бюрото, сякаш се носеше от мен. Никога досега, не ми се е появявал такъв аромат от който и да е друг продукт, по което и време на годината да е. Дори в момента, когато вече не се потя почти и температурите навън са ниски, напръскам ли се, отново в зоната се появява този неприятен мирис. Имаш чувството, че не си се къпал цяла седмица. А се случва да взема душ сутрин преди работа и наобяд вече се е появил. И не мирише просто на пот, а на нещо дори по-неприятно сякаш.


        Привършвам първата опаковка и втората смятам да дам на приятелка да тества, за да видя дали само при мен е проблема (в кожата ми) или просто продукта е такъв.


         Не мисля че ще се откажа да пробвам други дезодоранти и евентуално "камък" без алуминиеви соли, но категорично Roge Cavailles не ви препоръчвам и не бих погледнала повече

Няма коментари:

Публикуване на коментар