събота, 27 януари 2018 г.

Zoeva Cafe Eyeshadow palette

          "Cafe" е една от най-красивите палитри, които излезна през изминалата есен и доста шум се вдигна около нея. Не мога да скрия, че и аз много я харесах. Затова и не се поколебах да я поръчам покрай черния петък, когато Zoeva пуснаха 30 % намаление. Редовната й цена е 22,50 евро и пристига в същата здрава картонена опаковка, типична за всички палитри на марката.


         Дизайна с тези асиметрични линии, веднага ми напомня на Призматичната палитра на ABH.  Цветовете обаче нямат нищо общо. Cafe е в топлата и земна гама. Много лесно носими са за ежедневието и според мен ще отиват на доста типажи. Ако трябва да ги сравним с всички излезнали до момента сенки на популярните брандове през последната година, тези са едни от най-универсалните.


         Имам 3 други палитри на Zoeva и от всички съм повече от доволна. Тази обаче малко ме разочарова и й пиша "Добър 4". Ще разберете защо, когато видите суочовете.



        Не знам дали са решили да си понижат качеството или просто въпросните 2-3 цвята са се случили такива, но се надявам да го запазят  като при старите си палитри.


        С матовите цветове нямам проблем, макар че се разпрашват леко. Щеше ми се да са идея по-пигментирани Tasting Note и Herrengasse, но за ежедневен грим са супер. При тях с база и без, виждате няма голяма разлика на суочовете. На клепача би се усетила обаче.



         Проблем с блестящи цветове по принцип се среща по-рядко, но тук идва излагацията. Talk.Write.Read и Shine bright са толкова сухи, че ако не приложите натиск и сякаш се опитвате да отроните парченце, цвят няма да извадите. Виждате и колко слаби са без база, и нанесени с пръст. Micro roasting също не блести, но пак е по-пигментиран от тях и с малко наслагване, има добра пигментация. Към останалите 2 цвята, нямам забележки.



         Използвах тази smudge четка на Импала, която е с по-груб косъм, за да ви покажа че с меки няма да успеете да се справите. След това естествено имаше прашинки около рефилите.


           С база червеникавият Micro Roasting е идея по-наситен, но аз така или иначе не нося сенки на гол клепач. Той също е сух и иска напластяване на клепача. Суоча, както и на другите 2 кофти цвята, съм направила като минах 3 пъти с четката.


        Текстурата на сенките не е лоша за работа и се преливат лесно, но с по-тъмните матови цветове няма да ви е супер лесно, ако сте начинаещи. Определено имат други хубави. Относно трайността знаете колко индивидуално е. Аз имам някакъв проблем с всички сенки и налични бази напоследък. Събират ми се през последните 3 месеца и все още не мога да установя причината, о със сигурност не мисля че Cafe е виновна.
         Друго, което мен ме озадачи е, как са решили да изберат името. Аз бих я нарекла "Теа palette" по-скоро, защото не виждам нищо кафяно в нея. Но може би не разбирам. :)


         Ако бяха поработили повече върху пигмента и текстурата на някои цветове, определено CAFE щеше да ми стане една от любимите палитри за ежедневието и не само. Малко са се изложили и затова не бих ви я препоръчала, освен ако не сте силно запленени от зеленото, заради което аз лично ще я задържа.

        Винаги показвам мои гримове, защото по този начин, лично аз преценям дали имам нужда от поредната палитра в шкафа. Направила съм няколко визии, като съм ползвала всички цветове. Единствено се колебая дали има от матовото каки "Herrengasse" някъде?

        Най-любима ми е тази с "No added spice". Много е красиво това зелено!










Няма коментари:

Публикуване на коментар