сряда, 23 май 2018 г.

I/tems Scented Candles by Rozalina Burkova

            Когато за пръв път видях свещите I/tems и заваляха куп хвалебствия по техен адрес, заедно с "реклами" от съблогъри, си признавам че не бях положително настроена. А знаете колко досадно е, когато всички говорят за един и същ продукт едновременно и валят ревюта и постчета в instagram. Тази вълна не ме удари тогава, но интереса ми към тях се събуди, когато трябваше да подготвям коледните подаръци. Тогава си спомних, че имат с роза и реших да поръчам. За друга приятелка пък избрах небеизвестната "BLACK VANILLA".


            Разбира се, нямаше как да подаря нещо, което аз самата не съм тествала и така в кошницата се озова "MOON FLOWER". За да избегна доставката, поръчах и кибрита. Признавам си, че бях доста впечатлена, когато пратката пристигна. Опакована в плик с името на марката, а 2 от свещите бяха в кутия с лепенка с името и "знака" на авторката Розалина Буркова.



            А когато отворите кутията, няма как да не Ви направи впечатление и посланието от вътрешната страна на капака "The soul of your home...." - нещо толкова малко, което печели клиента от раз.


          "Консервите" са затворени доста стабилно. Сякаш са вакумирани. Първото отваряне беше трудно, озорих се докато успея. Но аромата ме накара да забравя за този "минус".



          ROSE е с най-нежния, чист, женствен и фин аромат на рози. Нищо общо с типичната българска роза и розовото масло. Но е много красив, много! Крехка, зелена и свежа е розата в него. Когато сутрин е погалена от капките роса и пъпките се пукат.
         MOON FLOWER пък е доста интересен с винтидж намека си. На мен много ми напомня на любимия L'instant EDP на Guerlain. Балсамест, леко подправков и дървесен, с бели цветя с наситен кремообразен завършек. Усеща си и "тъмното" в него, което се подразбира от описанието Dusk на кутията. Страхотен чувствен среднощен аромат.



           Не мога да не отбележа и рисунките по стикерите, които са в синхрон с аромата на всяка свещ. Помислено е за всичко. И цената на продукта, смея да твърдя, се оправдава напълно.
           Пробвала съм какви ли не свещи, но тези са с най-наситените, интересни и луксозни аромати. Огромен плюс е и факта, че горят изключително равномерно. Бях забравила моята запалена цяла вечер и сутринта (след 10 часа), я загасих с около 2 пръсти по-долу и восъка беше равен навсякъде. А мириса се усеща в цялата стая, която не е никак малка.




             Розата не мога да потвърдя колко осезаема е, трябва да питам притежателката, но факта че тя обожава аромата на това цвете и беше впечатлена, е показателен.


         Не че не харесвам ванилията, но често попадам на прекалено натрапчиви, изкуствени, сладки и типични за захарните изделия миризми, че до ден днешен не пожелах да си взема BLACK VANILLA. Но признавам, че е може би най-хубавата ванилия в козметичен продукт! Перфектно балансиран, от който не би ме заболяла глава и не би ми досадил. Наситен, но и чувствен. Тъмен, дълбок и опияняващ. Като хубав ликьор.


           Цената на кибрита за мен е прекалена, но предпочитам да взема него вместо да платя толкова за куриерската услуга. Моят си стои неизползван все още и вероятно ще го използвам, когато восъка ми наближи дъното.


          I/tems предлагат още няколко аромата от красивите свещи и ако вие обичате у дома да ухае на лукс, няма да съжалявате! Аз бих пробвала SANDALWOOD, UNDERWOOD, FIG LEAVES & NEROLI по-нататък. Доскоро струваха по 20 лв, вече са по 22 лв и въпреки това, си струват всяка стотинка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар