вторник, 22 май 2018 г.

Wycon Sugar Effect 824

          Пясъчните лакове продължават да са ми големи помощници. А напоследък, както често съм изморена или нямам часове за маникюр, не си и помислям за други. За 5 минутки съм с нов цвят, което е голям плюс! Когато е и любим нюанса, насладата е пълна.


          Синьото ми е слабост от край време, затова и се прибрах с този разкош от Флоренция.


           Ненапразно това синьо е кралското. Богато, привличащо погледи и те пленява на мига.


          Когато съхне за броени минутки, и само един слой е достатъчен за наситен цвят, няма какво повече да искаш от лака. Всъщност.... може би трайност, но който не може да трае по седмица с един и същ, не би било проблем.


           При мен за ден лъсват връхчетата, но въпреки това е красив и няма да го ощетя с цяла единица, а с минус. Само ще му се любувам!


Няма коментари:

Публикуване на коментар